دانلود تحقیق درمورد جهانگردی

دانلود تحقیق درمورد جهانگردی

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد جهانگردی

با دانلود تحقیق در مورد جهانگردی در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق جهانگردی را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق جهانگردی ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد جهانگردی

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:131 صفحه

قسمتی از فایل:

مرد پخته» در اين فرهنگ به انسان جهان ديده اطلاق مي گردد و به سير و سفر به اطراف و اكناف جهان پرداخته و از هر قوم و ملتي شناخت و نشانه اي در ذهن خود دارد اين انسان جهان ديده به صفاتي همچون صبوري ، متانت ، افتادگي ، علم و اطلاعات وسيع برخوردار است ، طبيعتاً او حرفهاي تازه وشنيدني براي گفتن دارد .

مرز و بوم ايران عزيز ما نيز بستر مناسبي براي بروز و ظهور ، اين نمادهاي فرهنگي است به لحاظ طبيعي ، ما از آب و هوا و شرايط اقليمي متنوعي در هر گوشه از مملكت خود برخورداريم ،‌كه در هر فصل گوشه اي از آن ، جذب كننده انسانهاي خوش ذوق است . فرهنگ غني و قدمت و تنوع فرهنگي ايران نيز شايستگي سير و سفر در آن را دو چندان نموده است . اقوام و مليتهاي فراوان با تنوع زباني و فرهنگي ، هر يك جاذبه هايي را براي شناخت و تعمق در آنها فراهم نموده است كه مي تواند بستر مناسبي براي سير و سفر ملل ديگر باشد . آثار باستاني به جاي مانده از همين اقوام و مليتها ، جاذبه هايي براي اين تبادل فرهنگي و ارتباطات فرا مليتي است .

علم مديريت جاذبه هاي توريستي ، غناي فرهنگي و تاريخي و تنوع اقليمي يك كشور را منابع ملي آن كشور دانسته و بهره برداري از اين منابع را در گرو يك تلاش سيستماتيك ، علمي و باثبات مي داند تلاشي كه نتيجه سياست گذاري صحيح مسئولين و متصديان اداره آن كشور است .

جهانگردي در دهه هاي اخير توسعه فزاينده اي يافته است و بخش عمده اي از درآمد پاره اي از كشورها را به خود اختصاص داده است . براي بهبود ارائه خدمات در اين بخش فنون و دانش هاي گوناگوني گردآوري شده اند تا جائيكه لقب « صنعت » را به خود تخصيص داده است . در اين وادي علم مديريت مهمترين دانشي است كه جهانگردان را ارتقاء مي بخشد .

دانشمندان معتقدند كه با نگرش سيستمي يه علوم مختلف ، تخصصهاي جديدي حاصل مي شود كه آنها را علوم بين رشته اي ناميده اند در اين راستا مديريت ،‌ علمي است كه امكان ادغام با اغلب علوم و فنون را داراست و پروژه حاضر نمونه اي كوچك از اين پديده مهم به شمار مي آيد .

 

هدفهاي كلي سازمان :

1 ـ انتقال زايي در صورتي كه دفاتر خدمات مسافرتي به گونه اي مناسب و با شرايط خوب به كار خود مشغول شود مي تواند در قسمتهاي مختلف جامعه از قبيل : هتلها ، مراكز خريد ، مكانهاي تاريخي و گردش گري ، رستورانها و باعث رونق و فعاليتهاي مالي بيشتر شود .

2 ـ كسب در آمد و منافع شخصي در مؤسسات خصوصي يكي از اهداف بزرگ و مهم آژانس ها مي باشد .

3 ـ داشتن نقش در توسعه اقتصادي كشور و صنعت جهانگردي .

اهداف جزئي :

1 ـ شناخت فرهنگي : ممكن است جهانگرد در پي شناخت فرهنگ ، آداب و رسوم ، سنتهاي يك گروه ، جامعه در يك منطقه باشد . سازمان جهانگردي بايد بتواند اين را برآورد ساخته و كساني را كه چنين مقصودي از جهانگردي دارند ، ارضاء كند .

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر