دانلود تحقیق درمورد ميراث زن و شوهر

دانلود تحقیق درمورد ميراث زن و شوهر

0 2.4k
دانلود تحقیق درمورد ميراث زن و شوهر

با دانلود تحقیق در مورد ميراث زن و شوهر در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ميراث زن و شوهر را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ميراث زن و شوهر ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ميراث زن و شوهر

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:17 صفحه

ظاهر عبارت منصف آن است كه زن عين درختان ميوه دار و غير آن را وارث مي برد چون شهيد اينها را از ارث زن استثنا نكرد و لذا در عموم ارث باقي مي ماند، زيرا هرچه از مستثني منه بيرون باشد(زمين و آلات ساختماني) از عين آنها ارث مي برد مثل غير آنها .

واين يكي از اقوال درمساله. بلكه از منصف چنين نظري دور است و معروف بين فقهاي متاخرين و نزد خودمنصف است كه محروم است. زن از عين درختان مثل بناها نه قيمت آنها بلكه از قيمت آنها ارث مي برد.

و ممكن است حمل كنيم آلات رابر آنچه كه شامل درختان هم مي شود.

ظاهراً در مورد بناها فرقي ميان بنايي كه براي سكونت ساخته شده و بنايي كه براي مصالح و اغراض ديگر مثل آسيا، حمام و اتاق روغن گير زيتون يا كنجد يا آب انگور تهيه مي شود. اصطبل و طويله و غير اينها وجود ندارد. چون عنوان بنا بر همه اينها شامل مي شود.

اگر چه دراين موارد عنوان«باع»كه در بسياري ازروايات آمده است، داخل نمي شود، چون رباع جمع ربع است به معناي خانه.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر