دانلود تحقیق درمورد طراحی آپارتمان

دانلود تحقیق درمورد طراحی آپارتمان

0 1.7k
دانلود تحقیق درمورد طراحی آپارتمان

با دانلود تحقیق در مورد طراحی آپارتمان در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق طراحی آپارتمان را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق طراحی آپارتمان ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد طراحی آپارتمان

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:8 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه:

كار مورد نظر يك دستگاه آپارتمان 5 طبقه با دو راه پله مجزا كه طبقه همكف به دو پاركينگ و دو مغازه تعلق دارد و از طبقه اول، هر طبقه شامل 4 واحد مسكوني مي باشد، كه هر واحد مسكوني داراي 90 متر زير بنا بوده كه از دو خواب، حال و پذيرايي و آشپزخانه و سرويس هاي بهداشتي تشكيل شده است. ساختمان مورد نظر از سيستم آسانسور نيز برخوردار است.

خواسته هاي صاحب كار:

1-   صاحب كار خواستار اين بود كه واحدها علاوه بر روشنايي طبق نقشه، از يك سري تزئينات خاص نيز برخوردار باشد.

2-   صاحب كار خواستار اين بود كه نماي ساختمانش علاوه بر نور كافي، از زيبايي خاصي نيز برخوردار باشد.

3-   به علت تاريك بودن راه پله ها در روز، صاحب كار خواستار روشنايي دائم در راه پله ها بود.

پيشنهادات اجرا كننده:

1- پيشنهاد ما به صاحب كار در مورد خواسته اول ايشان اين بود كه
مي توانند از سقف كاذب استفاده كند و ما هم براي نورپردازي در اين سقف از لامپ هاي سيلندري و لامپ هاي مخفي براي زيبايي كار استفاده كنيم.

2-   پيشنهاد ما به صاحب كار در مورد خواسته دوم ايشان، استفاده از لامپ هاي متال زميني در كف پياده روي جلوي ساختمان و متال هاي روي كار در بالاي پشت بام بود.

3-   پيشنهاد ما به صاحب كار در مورد خواسته سوم ايشان مبني بر روشنايي دائم راه پله، استفاده از سنسورهاي حساس به جابجايي در پاگرد راه پله ها بود.

4-   يكي ديگر از پيشنهادات ما به صاحب كار اين بود كه كنتورهاي تكفاز و كنتور سه فاز«كنتور سه فاز مربوط به آسانسور مي باشد» را مي تواند در يك تابلو قرار دهد.

5-   يكي ديگر از پيشنهادات ما به صاحب كار مبني بر زيباتر شدن كار اين بود كه مي تواند كابل ورودي به تابلو را از دروم يك لوله شش اينچ عبور دهد.

6-   يكي ديگر از پيشنهادات ما به صاحب كار اين بود كه مي تواند به جاي لوله هاي 11 كيلويي و زانويي از لوله هاي 16 كيلويي كه مي توان آنها را خم كرد استفاده كند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر