دانلود تحقیق درمورد تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي

دانلود تحقیق درمورد تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي

با دانلود تحقیق در مورد تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد تعريف بيو تكنولوژي و كاربردهاي آن در كشاورزي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:14 صفحه

قسمتی از فایل:

ديباچه

بيو تكنولوژي مدرن با نگرشي تازه به مفهوم كاربرد علوم زيستي در توليد فرآورده هاي كشاورزي فرصتهاي زيادي را براي حل مشكلات غذايي جمعيت رو به گسترش جهان پديد آورده است. استفاده از روشهاي بيو تكنولوژي نه تنها باعث افزايش بازده توليدات كشاورزي مي شود بلكه اميدواريهاي زيادي جهت كاهش آلودگيهاي محيط زيست حاصل از مصرف كودهاي شيميايي و يا آفت كشها بوجود آورده است. به دليل چنين مزايايي بكار گيري ابزارهاي بيو تكنولوژي در جهت تامين فرآورده هاي غذايي در كشورهاي توسعه يافته رو به گسترش بوده و حتي استفاده از چنين سيستمي در برنامه هاي توسعه كشورهاي در حال رشد نيز مورد توجه قرار گرفته است. با چنين ديدگاهي ضرورت تاسيس مراكز تحقيقاتي و كاربردي بيو تكنولوژي در ايران نيز پذيرفته شده و در حال حاضر چندين مؤسسه و سازمان تحقيقاتي بيو تكنولوژي در ايران مشغول فعاليت هستند. عليرغم وجود چنين مراكزي، به دليل گستردگي زمينه هاي تحقيقاتي و كاربردي بيو تكنولوژي در زمينه كشاورزي ضروري است كه اين مؤسسات تحقيقاتي در ساير مناطق كشاورزي كشور كه ظرفيتهاي مناسب براي راه اندازي چنين تحقيقاتي را دارند گسترش يابند. با چنين هدفي زير كميته بيو تكنولوژي كشاورزي در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان تشكيل شد كه بتواند در راستاي سامان دهي تحقيقات و كاربرد بيو تكنولوژي كشاورزي فعاليت نمايد. به نظر رسيد با توجه به تعدد مراكز دانشگاهي و تحقيقاتي در استان اصفهان نيل به چنين هدفي دور از دسترس نيست . در ابتداي كار اعضاء كميته لازم ديدند كه ابتدا به تعريف بيو تكنولوژي و تبيين شاخه هاي متفاوت آن بپردازند. و ضمن معرفي كاربردهاي مختلف بيو تكنولوژي در زمينه هاي مختلف علوم كشاورزي يا دامي، اولويتهاي تحقيقاتي موجود در استان نيز بر آورد شود كه در مجموعه حاضر آمده است گردآوردندگان اين مجموعه معتقدند كه در چنين فرصت كوتاهي امكان تجزيه و تحليل كامل رشته بيو تكنولوژي كشاورزي در اين نوشتار ميسر نبوده و طبعاً كاستي هايي در تهيه و تنظيم آن وجود دارد. گردآورندگان اميدوارند كه براي تكميل اين مطالب از انتقاد و يادآوريهاي عزيزان خواننده بهره خواهند جست.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر