دانلود تحقیق درمورد اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي

دانلود تحقیق درمورد اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي

0 1.4k
دانلود تحقیق درمورد اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي

با دانلود تحقیق در مورد اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد اصلاح و نوسازي ساختار تجارت داخلي

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:22 صفحه

قسمتی از فایل:

 بسم الله الرحمن الرحيم

 

          اصلاح ونوسازي ساختار تجارت داخلي به ويژه در حيطه اصناف، نيازمند حداقل سه اقدام اساسي است: تهيه بسترهاي مناسب قانوني، اصلاح ساختار مديريت اصناف در بخش دولتي و اراده معطوف به تغيير و تحول اصناف و بازرگانان در بخش خصوصي. گذر قانون نظام صنفي در تاريخ24/12/1384 از تصويب مجلس شوراي اسلامي، نخستين و مهمترين اقدام براي تمهيد بسترهاي قانوني اين تحول نوظهور بود. تاسيس مركزاصناف و بازرگانان از طريق ادغام ساخت‌هاي قبلي مديريتي دومين گام مهم در اين راه تلقي مي شود و اراده معطوف به تغيير و تحول اصناف و بازرگانان كشور از خلال شوراي اصناف كشور و رويكردهاي جديد ناظر به توانمندسازي وتجديد ساختار، ارتقاء دانش و تسهيل تعامل اصناف و بازرگانان با اقتصاد جهاني و تحقق سهم بخش اصناف بر اساس افزايش بهره وري عوامل انساني، سرمايه‌اي و ... سومين گام مهمي است كه اميد است تعامل منطقي اين سه اقدام، نوسازي و تحول ساختار تجارت داخلي در حيطه اصناف وبازرگانان را موجب شود.

مركز اصناف و بازرگانان ايران با الهام از قانون نظام صنفي و با تعامل منطقي با سازمان‌هاي صنفي كشور سعي دارد در چارچوب برنامه‌هاي منظم و زمانمند اصلاح رفتار و عملكرد صنفي را از خلال توسعه فرهنگي، تحول و نوسازي در بينش و دانش اصناف، توسعه ظرفيت‌هاي حقوقي با هدف حمايت‌هاي قانوني از توسعه اصناف، توسعه و بهسازي منابع مادي و انساني و نوسازي ابزارآلات، رويه‌ها و مكان يابي بهينه واحدهاي صنفي را پيگيري كند. اين مركز تحقق اهداف مذكور را با دو بال انجام امور تحقيقاتي- مطالعاتي و انجام امور اجرايي پيگيري خواهد كرد. در اين راستا اقدام به تهيه گزارش«نگاهي به الزامات، فرصت‌ها و چالش‌هاي مربوط به فعاليت نمايندگي شركت‌هاي خارجي در ايران» كرده است، با اين اميد كه مورد استفاده متوليان امر ساماندهي اصناف كشور قرار گيرد.

اميد است با عنايت به خداوند متعال و از پرتو همت كارشناسان و متخصصان مومن و متعهد، اين مركز بتواند با تهيه گزارش‌هاي ارزشمند، در بالابردن سطح آگاهي و اطلاعات موردنياز بخش‌هاي صنفي توليدي، توزيعي، خدماتي و خدمات فني و مالاً ارتقاء سطح فرهنگ اقتصادي و بازرگاني كشور، گام‌هاي موثري بر دارد.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر