دانلود تحقیق درمورد برند

دانلود تحقیق درمورد برند

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد برند

با دانلود تحقیق در مورد برند در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق برند را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق برند ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد برند

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:27 صفحه

قسمتی از فایل:

مقدمه :

نشان هاي كالا و ضرورت توجه به آن؛الزامات توسعه تجارت جهاني

اگر به صورت كلان به موضوع تجارت بين المللي كشورمان توجه كنيم تراز تجاري، شماي تجارت كشور است كه اگر صادرات نفت و فرآورده هاي نفتي را از اين تراز حذف نمائيم وضعيت تراز تجاري ايران روشن خواهد شد.

خوشبختانه در سال هاي اخير صادرات محصولات غيرنفتي مرتباً سير صعودي داشته است ولي در مقابل واردات نيز هر ساله افزايش يافته است.

در مورد ورود محصولاتي كه توليد آن در كشور وجود ندارد مسئله قابل هضم است (جدا از بررسي علت هاي عدم توليد) اما چرا محصولاتي وارد كشور مي شود در صورتي كه توليد آن در كشور وجود دارد كه ذيلاً به عمده دلايل اشاره مي نمائيم:

1-   قيمت: امروزه بحث قيمت كه براي 75 درصد مصرف كنندگان در دنيا مسئله اول است و طبعاً زماني كه قيمت محصول خارجي از محصول داخلي كمتر باشد تجارت آن را به صرفه مي كند و به دليل مطلوبيت متقاضي توسعه تجارت آن نيز طبيعي بنظر مي رسد و در بحث WTO نيز اين موضوع اساسي ترين خطر نظام تجاري كشور محسوب مي شود كه طراحي مهندس نظام تجاري براي آن غيرقابل اجتناب خواهد بود.

البته تدوين نظام بهره وري و چرخه كامل تامين مواد اوليه و تجهيزات مدرن توليد انبوه و منابع تامين سرمايه گذاري كم بهره (هماهنگ با نرخ بهره جهاني) عمده عوامل موثر بر قيمت مي باشند.

2- كيفيت: يكي از دلايلي كه سبب ايجاد شركت هاي چند مليتي و تسلط بر اقتصاد كشورها شد، كيفيت توليد محصولات بود كه در سايه سرمايه گذاري كافي و مديريت توليد و بهره وري و استفاده از مواد و قطعات مناسب و تجهيزات مدرن و مهم تراز همه تحقيق و آزمايش مستمر بدست مي آيد.

2-   شهرت و برند: دليل مهم در توسعه تجاري شركت هاي معتبر بازارشناسي و رساندن آوازه محصولات خود به گوش مصرف كنندگان در سراسر جهان بوده است كه در پي آن برند يا نام تجاري محصول تثبيت شده است كه تبليغ عامل اصلي آن بوده است و از اين به بعد در اين بحث به برندينگ مي پردازيم.

3-   گفتيم كه برندسازي در پي يك چرخه كامل بوجود مي آيد ولي پس از طي دوره اي اين برند است كه عامل اصلي اشغال سهم بازار حتي در سطح جهاني است.

تا آنجا كه كشورها اهداف سياسي خود را با نام محصولات محقق مي نمايند و جوامع را به خود وابسته مي كنند و از سود سرشار ناشي از اين تجارت متعاقباً براي حصول هر هدفي بعنوان پشتوانه مالي اقدام مي كنند.

سؤال اينكه آيا تاكنون اثر برند را تحليل كرده ايم و آيا بطور كلان در توسعه تجارت موردنظر قرار داده ايم.

چرا ما از توان بالقوه ارائه محصول به نزديك 1.5 ميليارد مسلمان استفاده نمي كنيم. جامعه مسلمان بدليل ايدئولوژيك بودن، محصولات كشور مسلمان را در شرايط يكسان بر محصولات اجانب ترجيح مي دهد مخصوصاً زماني كه بخشي از اين سود تجاري در جهت دفاع از آرمان هاي مسلمانان خرج گردد. كه لزوم آن طراحي مهندسي تجارت با رعايت ساز و كارهاي خاص خود است.

نقطه مقابل آن اختصاص بخشي از سود شركت هاي صهيونيستي در سراسر جهان به بودجه رژيم صهيونيستي است كه در سايه فروش محصولات به كشورهاي مسلمان عايد مي شود.

اگر به موضوع برندينگ توجه كافي نشان دهيم چه بسا بتوانيم در نظام تجاري كشور نيز تاثير ايجاد نمائيم، البته موضوع آنقدر وسيع است كه مجبوريم از موضوعات كليشه اي عبور كنيم ولي حقيقتي آشكار است كه تا جايگزين مناسبي در اختيار مصرف كننده نهايي كه (تعيين كننده نهايي است) قرار ندهيم هيچ تحولي اتفاق نخواهد افتاد تا جايي كه معتبر ترين سرمايه گذاران افتخار خود مي دانند تا نماينده شركت هاي معتبر بين المللي باشند. ايجاد تحول نيازمند بسترسازي و فرهنگ سازي است

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر