دانلود تحقیق درمورد ASP.Net

دانلود تحقیق درمورد ASP.Net

0 1.6k
دانلود تحقیق درمورد ASP.Net

با دانلود تحقیق در مورد ASP.Net در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق ASP.Net را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق ASP.Net ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد ASP.Net

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:35 صفحه

قسمتی از فایل:مقدمه
با به وجود آمدن ASP.NET ما شاهد تغيير در روش هاي متعارف اسكريپت نويسي بسوي شروع برنامه نويسي حرفه اي بر خط (online) هستيم.
اسكريپتهاي VBتنها انتخاب نيستند زيرا برنامه نويسان ميتوانند از تمام امكانات موجود در.NET مانندVB وC++ وتمام زبانهاي موجود در آن استفاده كنند.
نميتوان انكار نمود كه.NET مورد توجه بسيار توسعه دهندگان نرم افزار قرار گرفته است و اين نشانه قالب مناسب و استراتژي .NET براي تداوم در دنياي برنامه نويسي ميباشد. معرفي راه حل نرم افزاريي كه هركس را قادر ميسازد با هر زبان دلخواه كه با محيط .NET سازگاري داشته باشد برنامه نويسي كند حداقل كاري است كه ميتوان در مورد آن انجام داد.
دراين مقاله نگاهي به شروع و سرگذشت صفحات فعال سرور در دو سال اخير داريم و اينكه چگونه برنامه نويسان را به خود جذب كرده. البته مشكلاتي دارد ولي طراحان .NET راه حل هايي براي تعداد زيادي از مشكلات برنامه- نويسي يافته اند.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر