دانلود مقاله درمورد تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش

دانلود مقاله درمورد تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش

0 1.7k
دانلود مقاله درمورد تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش

با دانلود مقاله در مورد تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش در خدمت شما عزیزان هستیم.این مقاله تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود مقاله تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:مقاله در مورد تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:73 صفحه

قسمتی از فایل:

بخش 13

تکثير غير جنسي در رابطه با اصلاح با جهش

 

پرتوتابي پيازها، ريزوم ها، قلمه گياه، پيوندها و قسمتهاي ديگر گياه يا تمام گياهان داراي جوانه با رأسهاي چند سلولي که از تعدادي از لايه هاي سلولي نسبتاً مستقل تشکيل شده است، بطور خودکار به سمت تشکيل شمير راهنمايي مي كند. پرتوتابي جوانه هاي شميرهاي مري کلينال در بخش کوچک توليد مي کنند. و شانس بهبود جهشهاي القا شده از اينها نسبتا پائين هستند. اين مانع اصلي در اصلاح بطريق جهش است، بويژه در گونه هايي که از نظر رشد شناسي مرحله جوان جوانه زني که پرتوتابي شده باشد وجود ندارد.

موقعيت ايده ال براي يک گياه يا قسمتي آن اينست که از يک سلول در محيط اين ديترو يا اين ويوو يا از يک يا تعدادي از سلولهاي دفتري رويشي از سلول جهش يافته، منشا گرفته باشد. در اين حالت تشکيل شمير اجتناب مي شود.

پی دی اف داک

تمامي فایل ها این فروشگاه، داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.
ساخت فروشگاه فایل

عضویت در خبرنامه

ثبت نام کنید و آخرین مقالات و فایل ها را از طریق ایمیل دریافت کنید ، جهت ثبت نام فقط کافی ست که آدرس ایمیل را در کادر زیر وارد نمایید

اعتماد شما، سرمایه ماست

logo-samandehi


© کلیه حقوق وب سایت ، برای پی دی اف داک محفوظ می باشد .

طراحی و توسعه نرم افزار زهیر