دانلود تحقیق درمورد سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه

دانلود تحقیق درمورد سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه

0 1.5k
دانلود تحقیق درمورد سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه

با دانلود تحقیق در مورد سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه در خدمت شما عزیزان هستیم.این تحقیق سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه را با فرمت word و قابل ویرایش و با قیمت بسیار مناسب برای شما قرار دادیم.جهت دانلود تحقیق سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه ادامه مطالب را بخوانید.

نام فایل:تحقیق در مورد سیستم هاي خنك كننده تابستاني گلخانه

فرمت فایل:word و قابل ویرایش

تعداد صفحات فایل:7 صفحه

قسمتی از فایل:

 سيستم تشك  و پنكه

عمده مسايل مربوط به سيستم تشك و پنكه به ترتيبي كه مورد بحث قرار خواهند گرفت عبارتند از 1 سرعتي كه هواي گرم بايد با آن از گلخانه خارج شود تا هواي خنك بتواند به داخل كشيده شود 2_ انواع تشكهاي بكار رفته براي تبخير آب و ويژگي هاي آنها 3 نصب پنكه ها 4 مسير جريان هوا

 

سرعت جابجا هوا

با افزايش ارتفاع  گلخانه ، سرعت خروج هوا نيز بايد افزايش يابد در ارتفاع بالا هوا رقيق تر و سبكتر مي شود توانايي هوا براي  كاستن گرماي خورشيدي در گلخانه به وزن آن بستگحي دارد  نه به حجم آن  بنابراين در ارتفاعات بالا حجم بزرگتري از هوا بايد از ميان گلخانه جابجا شود تا اثر خنك كنندگي معادل ارتفاعات پايين به دست آيد .

 سرعت جابجايي هوا به شدت نور داخل گلخانه نيز بستگي دارد با افزايش شدت نور گرماي حاصل از انرژي خورشيدي افزايش يافته و در نتيجه  سرعت خارج شدن هوا از  گلخانه بايد افزايش يابد به طور  كلي شدت نور 8/53 كيلولوكس (5000 فوت  شمع) براي محصولات  گلخانه مناسب است و مي توان با ايجاد پوششي از يك ماده سايه  انداز بر روي گلخانه و يا كشيدن صفحه اي بر روي ديواره هاي  داخلي گلخانه به اين  ميزان روشنايي دست يافت. انرژي خورشيدي ، هوا را در حين جابجا شدن از تشك  به  پنكه هاي تهويه گرم مي كند معمولا ، افزايش دمايي معادل (VF) 4c  در عرض گلخانه ، قابل قبول است . اگر حفظ دماي نسبتا ثابتي در عرض گلخانه ضرورت پيدا كند يعني افزايش دما كاهش يابد لازم است كه سرعت جابجايي هوا در ميان گلخانه افزايش يابد . 


6,000 تومان